Korang tau ape itu FREECELL??
Ape? Sel kosong??
What? Kosongkan Penjara??
No.. no.. no.. all the answer is wrong...

The ANSWER is... game... Ingat tak, sebelum komputer mula berevolusi, PC kita kat rumah mase tu dahlah Window 9# ~lupe dah.. Game plak ade 2 3 jenis..

Nielah FreeCell...

Pada awal kemunculan komputer, game kegemaran aku PINBALL of course.. pergh time tu main tak ingat dunia, paling best bile dapat rating paling tinggi. Tapi game paling aku tak suke main SOLITAIRE pelik-pelik jer game tu bagi aku. FREECELL pun termasuk dalam game yang telah sedia ada dalam PC, try main dulu tak pandai, then ade orang ajar. Tapi kejap jelah minat main coz busan...

Then, PC pun mula berevolusi dari Window 2000, Window Me, Window 03, and latest Window 07... ~latest ke??

Macam tu jugaklah dengan game, Wedding Dash, The Sims, 7 Wonders and u
pdate cikit, game-game online.. ~name nye aku tak tau cpz tak minat nak main~ termasuk game yang ade kat Facebook macam Farm ville, City ville and segala yang hujung dengan ville lah..

Actually aku tak paham, apelah best game-game macam adik-beradik ville tu, lagipun aku tak minat game yang macam tu.. Dalam bebanyak game yang aku suke 7 Wonders tu jelah.

And lately aku suke main...... FREECELL with excellent result!! Hehehe~riak plak..

Dah habis susun...

Ape yang aku dapat bile main game nie??
1- Aku dapat hilangkan bosan...
2- Aku dapat kemenangan...
3-Aku dapat main gamelah.. hehehe...
4- Dapat gak berfikir cikit...


part paling best... ~Win

:: Arwah nenek aku dulu cukup marah klu tengok aku main game yang ade bentuk daun terup.. dia kate main game judi tu!!

p/s: Sukekan nye, gandakannye...~iklan radio..

0 comments:

Post a Comment

+ About This +

Creating for fun. Everything in this site not related to each other. If, had a person not satisfied... I'm SORRY because everybody is not perfect...

+ Kata - Kata +


+ Teman +