Korang ingat aku LIKE???

Hahaha... Khamis kelas semua cancel, Jumaar memang tak de kelas... Maka, Kebosanan cikitlah duduk kat kampus nie, keje dari pagi sampai ke malam bawa ke pagi balik mengadap laptop...

dalam kebosanan usya Facebook, ilham tercipta... ape kate 'Like' jelah.. kat home tu semua orang aku 'Like' walaupun tak best pun status masing-masing..

At the end... aku kene balik...

Tengoklah sendiri.. 'Like' je banyak...

Bayangkan dalam tempoh setengah hari, notification banyak gile, rupe-rupenye member-member aku membalas.. hahaha.. Ambik ko, gatal 'Like' orang, kan dah kene...

:: Nasib baik ade button 'Like' je klu banyak button lain macam 'Unlike', 'Trash', 'Rude' and etc.. Confirm lagi banyak notification aku... Kepada kawan aku yang 'Like'.. TERIMA KASIH BANYAK-BANYAK!!

p/s: THR Hindi Power malam ni lah plak.. ~suke-suke.. layan lagu Hindustan..

0 comments:

Post a Comment

+ About This +

Creating for fun. Everything in this site not related to each other. If, had a person not satisfied... I'm SORRY because everybody is not perfect...

+ Kata - Kata +


+ Teman +